+ 5°C
logo CIECHOCINEK

Ciechociński magistrat zatrudni specjalistę ds. finansowych

04 May 2023 1241

Burmistrz Ciechocinka ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. finansowych. Termin składania dokumentów mija 15 maja 2023 r.

Dokumenty można składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ciechocinku lub pocztą (decyduje data wpływu przesyłki do Sekretariatu) w zamkniętych kopertach z opisem: “DOKUMENTY KONKURSOWE OFERTA NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FINANSOWYCH”

Wymagania związane ze stanowiskiem:
a) wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne w tych sprawach,

nieposzlakowana opinia,

wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku finanse lub rachunkowość,

staż pracy minimum 5 lat.


b) wymagania dodatkowe:

znajomość przepisów ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu danych zawartych w deklaracjach podatkowych i w ewidencji w zakresie podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o pracownikach samorządowych,

umiejętność obsługi programów finansowoksięgowych,

umiejętność komunikowania się z interesantami,

kultura osobista, sumienność, dokładność, uczciwość, dyspozycyjność, odporność na stres i umiejętność pracy w zespole,

– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku dotyczy:
a) prowadzenia spraw w zakresie wynagrodzeń pracowników:
sporządzanie list płac,

prowadzenie kart wynagrodzeń,

dokonywanie zmian uposażenia na podstawie angaży,

naliczanie premii, dodatków specjalnych, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów za urlop za pomocą komputerowego systemu płacowego,

prawidłowe naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i terminowe przekazywanie go na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego,

sporządzanie rocznych zeznań podatkowych dla pracowników,

sporządzanie sprawozdań kwartalnych Z-03 oraz rocznego Z-06 o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,

prowadzenie ewidencji zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich,

sporządzanie i przekazywanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS oraz dokonywanie korekt za pomocą ogólnodostępnego systemu Płatnik i terminowe odprowadzanie naliczonych składek na rachunek Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

bieżące rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ewidencji ZUS,

wydawanie zaświadczeń,

bieżąca korespondencja z komornikami sądowymi i Komisariatem Policji w sprawie potrąceń zadłużeń,

planowanie i rozliczanie funduszu płac,


b) rozliczanie ryczałtu za używanie prywatnych samochodów do celów  służbowych,


c) w zakresie podatku od towarów i usług:

wystawianie faktur VAT,

prowadzenie Ewidencji Sprzedaży VAT,

prowadzenie Ewidencji Zakupu VAT,

uzgadnianie Rejestru Faktur konta 201, sporządzanie jednolitych plików kontrolnych (JPK),

przyjmowanie rozliczeń VAT JPK od podległych jednostek budżetowych,

sporządzanie deklaracji VAT-7 i terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług na rachunek bankowy Urzędu Skarbowego,


d) w zakresie ewidencji dotyczącej wynajmu lokali użytkowych:

uzgadnianie zaległości i nadpłat,

windykacja oraz przygotowywanie informacji w zakresie zaległości i nadpłat dla potrzeb sprawozdawczości budżetowej,


e) w zakresie umów cywilno-prawnych:

prowadzenie pełnej dokumentacji umów,
kontrola rachunków pod względem zgodności z zawartymi umowami i pod względem rachunkowym,

przestrzeganie przepisów podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie stosowania właściwych stawek podatkowych oraz kosztów uzyskania przychodów,

przestrzeganie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie prawidłowego naliczania składek na ubezpieczenia społeczne,

terminowe odprowadzanie naliczonego podatku dochodowego od osób fizycznych i naliczonych składek na ubezpieczenia społeczne,

sporządzanie rocznych zeznań podatkowych,


f) rozliczanie i prowadzenie sald wybranych kont analitycznych,


g) prowadzenia spraw z zakresu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,


h) przygotowywanie dokumentów do archiwizacji i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.


Warunki zatrudnienia:

praca w Urzędzie Miejskim w Ciechocinku, w Referacie Finansowym,

wymiar czasu pracy – pełen etat,

pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art.19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

szczegółowe warunki zatrudnienia zostaną określone w umowie o pracę.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Ciechocinku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej w miesiącu poprzedzającym upublicznienie niniejszego ogłoszenia wynosi powyżej 6%.

Wymagane dokumenty:
cv oraz list motywacyjny,

kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,

kopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej wraz z innymi dokumentami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje,

oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne w tych sprawach; w przypadku zatrudnienia kandydat przedstawia zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Skazanych,

oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych w celu przeprowadzenia naboru,

oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy
na stanowisku urzędniczym ds. finansowych,

zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach,
dokumenty potwierdzające staż pracy.

Ogłoszenie z dnia 2 maja 2023 dotyczące naboru dostępne jest tutaj.

 

Zwiększ czcionkę
Wersja kontrastowa