Nabór wystawców na Powiatowy Jarmark Bożonarodzeniowy
Dołącz do nas, aby uczynić te Święta niezapomnianymi!
Wielkimi krokami zbliża się kolejna odsłona Powiatowego Jarmarku Bożonarodzeniowego.
Wspólnie z Starostwem Powiatowym w Aleksandrowie Kujawskim serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich kupców i wystawców, a w szczególności twórców ludowych, producentów unikatowych i niezwykłych przedmiotów oraz pasjonatów sztuki kulinarnych specjałów.
Warunkiem udostępnienia powierzchni handlowo-wystawienniczej jest dostarczenie Karty Zgłoszeniowej, wraz z dowodem wpłaty (nie dotyczy stowarzyszeń i organizacji Kół Gospodyń Wiejskich) w terminie do 29 listopada 2024 roku do Organizatora na adres email: wystawca@ciechocinek.pl.
Zgłoszenia przyjmowane są do 30 listopada 2024 roku.
Koszty uczestnictwa
Poniżej przedstawiamy zasady oraz opłaty związane z rezerwacją powierzchni wystawowej.
1. Opłata Wystawowa
Każdy Wystawca wnosi opłatę za udostępnioną przestrzeń wystawową. Kwota zależy od wielkości zamawianej powierzchni, zgodnie z następującymi stawkami:
- 246,00 zł brutto – powierzchnia o wymiarach 2×2 m lub 3×3 m
- 492,00 zł brutto – powierzchnia o wymiarach 3×6 m
- 615,00 zł brutto – powierzchnia większa niż 3×6 m oraz stanowiska dla Food Trucków
2. Zasady Opłat
- Brak możliwości zwrotu – Nieobecność na Jarmarku nie uprawnia do zwrotu wniesionej opłaty wystawowej.
- Termin płatności – Opłatę należy uiścić do dnia 29 listopada 2024 r. na konto bankowe:
- Nr konta: 52 9550 0003 2008 0077 0277 0001
- Właściciel konta: Urząd Miejski w Ciechocinku
Niedokonanie wpłaty w terminie będzie skutkować odmową dostępu do placu wystawowego.
3. Zmiana wysokości opłaty
Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysokości opłaty, jeśli uzna, że wybrana przez Wystawcę powierzchnia nie została zgodnie zadeklarowana w „Karcie Zgłoszenia”.
Dziękujemy za zainteresowanie naszym wydarzeniem i zapraszamy do współtworzenia niepowtarzalnej atmosfery Jarmarku w Ciechocinku!